Bewertungen von Leaf & Flames Amstelveen

Neue Beurteilungen

5.0
Max
15 Mai 2026

We hebben heerlijk gegeten van de mix platter en de nasi, heerlijke kip en alles goed op smaak. Ook de homemade huzarensalade is delicious! Zeker aan te raden!

Chaim
4 Mai 2026
Krissi
18 April 2026

Het eten was echt heerlijk en vers! Maar jullie waren alle saus vergeten en saus is life dus daar baalde ik enorm van en bovendien had ik ook wat betaald voor extra saus dus dat is erg jammer! Voor de rest ben ik helemaal tevreden

Sarah
4 März 2026

Het eten was lekker en vers, de porties waren groot, en de bezorging was snel en vriendelijk.

Bennie
21 Februar 2026
SB
20 Februar 2026

Het was weer top!!!

Rania
14 Februar 2026

Was superlekker, eerste keer besteld. Echt blij dat er eindelijk surinaams te bestellen is in amstelveen. Hoop stiekem dat er nog meer gerechten bij komen of dessertjes.